hbo-max-rebranding

HBO Max ребрандиране

HBO Max Bulgaria

Brand communication
Experiential

08/03/2022

Специално преживяване в кутия

Незабравимо изживяване за журналисти, инфлуенсъри, публични личности, актьори и партньори в рамките на една кутия. Трансформацията на HBO GO в HBO MAX остави трайни спомени у своите получатели и ПОСЛЕДОВАТЕЛИ.

hbo-max-rebranding

Вземайки предвид нетърпението и ентусиазма, с които пратките от HBO традиционно се посрещат, да надминем очакванията на аудиторията ни беше голямото предизвикателство в този проект. Целта ни бе да създадем още по-впечатляващ и персонализиран подарък, с който не само да зарадваме получателите на пратката, но и да ги мотивираме да споделят преживяването си нататък.

За да спечелим вниманието на всеки получател още преди да е видял какво съдържа практата, проектирахме кутия с нетипично големи размери. Брандирахме я с избрани заглавия от HBO платформата и персонализирано видео съобщение, достъпно чрез индивидуален за всеки получател QR код.

hbo-max-rebranding

При отварянето на кутията, четири балона с хелий във формата на сърце излитат от нея. Тази игрива изненада добави елемент на радост още от самото отваряне. А под балоните се криеше кейс за телефон с любимото заглавие на всеки получател, който той/тя е имал възможността да избере предварително на специална лендинг страница.

hbo-max-rebranding

В допълнение към персонализирания кейс, в кутията имаше още – брандиран суитшърт, термос в преливащите цветове на HBO Max, поздравителна картичка с информация относно новата услуга, както и барбарон. За да бъде изживяването пълно, доставките бяха изпълнени от екип с униформа, съобразена с идентичността на клиента.

hbo-max-rebranding
hbo-max-rebranding
hbo-max-rebranding
hbo-max-rebranding
hbo-max-rebranding
hbo-max-rebranding

Кампанията за рабрандирането надхвърли очакванията на всички инфлуенсъри, журналисти, приятели и партньори на HBO Max. Персоналното отношение и незабравимото изживяване на получателите допринесоха за полуяризирането на новата стрийминг услуга. Кампанията успешно проведе трансформацията на HBO Go към HBO Max и остави трайни положителни спомени у всички замесени.

ПР пратката, част от лансирането на HBO Max успешно разпространи новината за новата стрийминг услуга и утвърди трансформацията на HBO Go в HBO Max сред инфлуенсъри, журналисти и партньори. Благополучната реализация на проекта се дължи и на прецизно организираната логистика. Въпреки кратките срокове, всички персонализирани пратки бяха при получателите си навреме.