house-dragon-premiere-launch

Домът на дракона: Лансираща кампания

Warner Bros. Discovery

Brand communication
Events
Digital
Experiential

18/08/2022

22/08/2022

Огънят ще възцарува

ЛАНСИРАЩАТА КАМПАНИЯ ЗА Домът на дракона СЕ СЪСТОЯ ОТ 9 СЪБИТИЯ В ТРИ ОТ НАЙ-ГОЛЕМИТЕ БЪЛГАРСКИ ГРАДА. СПЕЦИАЛНО ЗА ПРЕМИЕРАТА СЪЗДАДОХМЕ ДРАКОНОВИЯ ЧЕРЕП ОТ ПОРЕДИЦАТА С ВНУШИТЕЛНАТА ДЪЛЖИНА ОТ БЛИЗО 6 метра.

house-dragon-premiere-launch

Съвместно с HBO Max, предприехме вълнуващо пътешествие към представянето на дългоочаквания сериал Домът на дракона. Целта бе да предоставим на аудиторията незабравимо преживяване, като доведем фантастичния свят на “Westeros” при тях. Потопихме публиката в света на шоуто още преди дори един епизод да бъде излъчен. Постигнахме по-силна свързаност между феновете в навечерието на премиерата и нови абонати за HBO Max България.

house-dragon-premiere-launch

Кампанията стартира с тийзър събитие на уединен плаж близо до Варна. Местни инфлуенсъри първи видяха гигантския драконов череп и създадоха съдържание за своите профили в социалните мрежи. Това послужи като тийзър, установявайки връзка между активацията, сериалът и HBO Max платформата.

Обиколката на драконовия череп премина през централните площади на Варна, Пловдив и София, позволявайки на публиката да се докосне до атмосферата на Домът на дракона. Посетителите имаха възможност да се снимат с черепа и да научат повече за сериала и HBO Max. Инфлуенсъри участваха на всяка стъпка от турнето, с което повишиха интереса и запалиха любопитството на местните жители.

house-dragon-premiere-launch

Ексклузивно събитие очакваше 150 инфлуенсъри и журналисти в известната столична галерия Квадрат 500. Поканихме ги на специално представяне на първия епизод на Домът на дракона, четири дни преди официалната премиера на HBO Max. Междувременно, излъчихме първия епизод и за най-верните фенове на поредицата в Кино Арена The Mall.

Какво постигнахме

Кампанията постигна значителен успех, генерирайки голям интерес към Домът на дракона.

25 000 души се докоснаха до света на Westeros и внушителния драконов череп на живо, а повече от 150 000 души бяха непряко ангажирани посредством социални мрежи и инфлуенсъри.

Почти четвърт от хората, до които достигнахме научиха за поредицата от кампанията, която проведохме. Привлякохме не само нови фенове на Домът на дракона, но и нови абонати за HBO Max.

Дискусиите около предстоящата премиера в социалните мрежи успешно разграничиха Домът на дракона от Игра на тронове в съзнанието на потребителите на платформата.

90% от гостите на ексклузивната премиера споделиха преживяването си в социалните мрежи, което генерира среден рийч от над милион и създаде голям интерес към официалната премиера на сериала на HBO Max платформата.

Наградата

Проектът, който нарекохме „Драконовия череп” бе одостоен със сребрo в категорията „Специално събитие или лансиране“ на престижните „Bright awards”, организирани от БАПРА: Българската асоциация на ПР агенциите. Това признание затвърди успеха на кампанията и утвърди подхода на ангажиране на аудитории посредством създаване неповторими бранд преживявания.

Изказваме специалните си благодарности към екипа на HBO Max България за доверието, което ни гласуваха и сме развълнувани, че сме успели да допринесем за успешното представянето на „Домът на дракона” на платформата.