Warner Bros. Discovery
20/08/2022
Като част от стартирането на кампанията за дългоочаквания сериал „Домът на дракона“, 200 PR ПРАТКИ бяха специално създадени, окомплектовани и доставени до български инфлуенсъри, журналисти и известни личности навреме за премиерата на ПИЛОТНИЯ ПЪРВИ епизод.
Всеки комплект се състоеше от добре изработена кутия от дърво, съдържаща 3D принтирана миниатюра на емблематичния драконов череп, брандирана тениска и картичка, насърчаваща феновете да разпространяват новината за премиерата на сериала на HBO Max.
Специално за премиерата произведохме миниатюри на драконовия череп от сериала.
Според доклада на HBO Max, 90% от получателите на ПР пратката са споделили своето изживяване в социалните мрежи със своите последователи, правейки премиерата на Домът на дракона още по-успешна. Органичният произход на постовете и сторитата на инфлуенсърите подсилиха рийча и ангажираността, увеличавайки респективно интереса на аудиторията към сериала.