manuka-kanuka-honey

Мед от манука и канука

Naturalbloom

Brand communication

05/01/2021

Натурален вкус от Австралия

Опаковка, която представя същността на продукта пред желаната аудитория. Луксозна колекция мед, съчетана с уникални здравословни свойства.

manuka-kanuka-honey

Целта на съвместната ни работа с IVB Cosmetics по проекта Naturabloom беше да създадем бранд идентичност и продуктов дизайн за серията мед от манука и канука. По задание, трябваше да представим невероятните здравословни ползи от продуктите, като в същото време запазим луксозната визия и усещане на бранда.

manuka-kanuka-honey
manuka-kanuka-honey
manuka-kanuka-honey

Ключова роля в създаването на дизайна бе деликатният баланс между представянето на натуралните съставки на меда и отличaването на NATURABLOOM от конкурентните брандове на рафтовете на магазините. Специалните качества на дърветата канука и манука, както и техните цветове бяха основно вдъхновение в процеса на постигане на усещане за естествена красота и женственост.

Комбинацията от тези елементи ни помогна да изградим бранд идентичност, която резонира с нуждите на потребителя.

manuka-kanuka-honey

Разчитайки на опита ни в създаването на дизайн и брандинг, създадохме визия за марката, която безпроблемно вплете елегантността и ексклузивността на меда от манука и канука. С помощта на прецизно подбрана типография, нежни илюстрации и минималистична цветова палитра, успешно предадохме усещането за високо качество на продуктите.

Отвъд очакванията

Продуктовият дизайн успешно отличи разлизните видове мед и отговори на клиентските настройки. Успешо изградихме усещане за високото качество и наблегнахме на здравословните ползи от продуктите на Naturabloom.

Новата опаковка успешно отличи Naturabloom сред подобните продукти на рафтовете в търговската мрежа.

Успехът на Naturabloom отдаваме на доверието, което партньорите ни от IVB Cosmetics ни гласуваха, както и на стремежът на екипите ни към перфекционизъм.