warner-bros-no-place-for-you-in-our-town

Нямаш място в нашия град

Warner Bros. Discovery

Brand communication
Events
Experiential

19/09/2022

Невероятно изживяване за журналисти

През септември 2022 по HBO Max бе излъчена премиерана на българския документален филм „Нямаш място в нашия град“. По този повод поканихме ЖУРНАЛИСТИ и партньори на HBO Max за специално еднодневно пътуване с влак до Перник, където филмът бе излъчен за първи път.

warner-bros-no-place-for-you-in-our-town

В партньорство с HBO Max и Warner Bros. Discovery организирахме предпремиерата на „Нямаш място в нашия град“ дни преди официалната премиера на филма. Събитието допринесе за голямо медийно покритие и успеха на премиерата.

warner-bros-no-place-for-you-in-our-town

Филмът разказва за живота на футболна агитка от Перник, като засяга стереотипни местни персонажи. Денят на премиерата започна рано на Централна ЖП Гара в София, където специално запазена за гостите на HBO влакова композиция беше готова да потегли за Перник. По време на пътуването, гостите получиха специални комплекти с подаръци, сред които брандирани суитшърти на Пернишкия футболен отбор.

warner-bros-no-place-for-you-in-our-town

Гостите посетиха Музея на минното дело в Перник, който разказва за индустриалното богатство на града. Експозицията, включваща цялата история на въгледобива от ръчния труд до механизираните процеси, предостави на гостите ценна информация посредством споделеното преживяване.

warner-bros-no-place-for-you-in-our-town
warner-bros-no-place-for-you-in-our-town
warner-bros-no-place-for-you-in-our-town

След това заведохме участниците на Стадион „Миньор“, където имаха възможността да срещнат членове от футболната агитка, представена във филма.

warner-bros-no-place-for-you-in-our-town

Кулминацията на пътуването беше излъчването на документалния филм в Двореца на културата в град Перник. Преди премиерата, имаше дискусия със сценаристите на „Нямаш място в нашия град“ както и с един от главните герои във филма. Присъствието на членовете на футболната агитка по време на събитието го направи още по-автентично и лично. След излъчването, поканихме всички на тематичен коктейл в лобито на Двореца на културата, с което предразположихме към нетуъркинг и дискусии.