Family Wine Estate Santa Sarah
01/06/2023
самостоятелна се екосистема сред лозовиТЕ хълмове, където флората, фауната и винените експерти работят В УНИСОН. Санта Сара са МАЙСТОРИ НА занаятчийски вина от сортове, отгледани чрез устойчиви практики в чист микроклимат.
След повече от две десетилетия отглеждане на собствени лозя и развиване на качествени занаятчийски вина, Санта Сара се свързаха с нас, за да помогнем в създаването на персонализиран триезичен уебсайт. Задачата ни бе да разкажем историята на Санта Сара и да представим винарната и потрфолиото им на винените ентуасиасти по целият свят.
Следвайки изцяло философията на винарната, нашият екип разработи минималистичен дизайн, който акцентира на оригиналноста на бранда и тяхната грижа към всеки детайл. Изградена от три основни цвята, прости форми и два шрифта, идентичноста, която разработихме се доверява на красивите снимки от винарната, виното, и дневниците от винарското имение да спечелят сърцата на посетителите на уебсайта.
С цел да разкажем всичко за Санта Сара и все пак да направим страницата лесна за навигиране, разделихме съдържанието на четири основни категории – „Винарско имение“, „Нашите вина“, „Свържи се с нас“ и „За нас“. С помощта на подкатегории осигурихме и директен достъп до страниците, отредени за потенциални партньори: „Стани наш партньор“ или за тези, които биха искали да посетят винарната - „Приключения и посещения“.
Винарско имение Санта Сара е специално не само само заради виното си, но също така заради невероятния екип от винени ентусиасти, които се грижат за лозята всеки ден. Екипът на Санта Сара са прекарали десетилетия в усъвършенстването на процесите и са готови да споделят страстта си с всеки, който се интересува от това. Затова разработихме „Дневник на винарската работилница“. С негова помощ посетителите на уебсайта имат шанса да надникнат в процесите от самото връзване на лозята до брането на гроздето.
На този етап от проекта, уебсайтът не включва онлайн магазин, затова „Нашите вина“ е най-важната страница, от която посетителите могат да научат повече за виното и да се превърнат в потенциални клиенти. Имайки предвид, че към момента бранда не е сред най-разпознаваемите в България, трябваше да се уверим, че всеки, който стигне до уебсайта, ще разпознае виното на Санта Сара когато го види по рафтовете в търговската мрежа.
Изградихме страницата „Нашите вина“ около два ключови елемента: историята на вско вино и съответната бутилка. С помощта на кратко описание приканваме потребителя да кликне и да научи повече за виното, докато в средата на страницата се визуализира бутилката. По този начин успяваме едновременно да спечелим вниманието на потребителите, при които изображението е ключово и тези, за които описанието е на първо място.
Тъй като сайтът ще бъде достъпен за различни държави, трябваше да включим възрастово ограничение. Въпреки, че това не е изискуемо от Българското законодателство, създадохме форма за възрастово съгласие при всяко отваряне на уебсайта, с което да ограничим достъпа само за пълнолетни лица.
Този проект отбелязва важно стъпка по пътя на винарско имение Санта Сара. След като са прекарали повече от две десетилетия по усъвършенстването на виното си, уебсайтът е първата стъпка към по-широка аудитория. Наздраве за Санта Сара и техния екип! И не забравяйте да посетите www.santa-sarah.com!