the-last-of-us-exclusive-premiere

Последните оцелели: Ексклузивна премиера

Warner Bros. Discovery

Brand communication
Events
Experiential

12/01/2023

Светът след апокалипсис

Американският пост-апокалиптичен телевизионен сериал „Последните оцелели“, базиран на високо оценената видео игра, създадена от Naughty Dog, впечатлява публиката със завладяваща история и звезден актьорски състав.

the-last-of-us-exclusive-premiere

Заедно с Warner Bros. Discovery разработихме единственo по рода си премиерно събитие, с което потопихме гостите в страховито красивия и криещ опасности свят на „Последните оцелели“.

the-last-of-us-exclusive-premiere

Едно от основните предизвикателства бе ограниченото пространство, на което трябваше да разположим няколко инсталации, кътове за снимки и 200 гости. Организацията на премиерната локация трябваше не само да впечатли гостите, но и да оправдае очакванията на заклетите фенове на играта.

Изживяването

the-last-of-us-exclusive-premiere

Приключението започваше още на входа на киното. За да стигнат до коктейла, гостите трябваше да преминат през тъмен тунел, на края на който се откриваше пост-апокалиптичният свят на „Последните оцелели“. Атмосфера бе специално създадена така че да пренесе гостите в опустошения от заразна инфекция свят, в който оцеляването е на първо място.

the-last-of-us-exclusive-premiere

Сред основните акценти бе кът за снимки, състоящ се от 10 х 2,5 метрова стена, допълнена от триизмерен декор. В допълнение пресъздадохме визии от сериала, които дадоха възможност на гостите запечатат снимки в духа и темата на сериала.

the-last-of-us-exclusive-premiere

За да засилим ефекта от преживяването, гостите бяха поканени в тайна база на Светулките, оборудвана с радио комуникационен център. Възможността да се докоснат от обекти, част от света на „Последните оцелели“ направи премиерата още по-вълнуващо преживяване.

the-last-of-us-exclusive-premiere

Тематичен кетъринг

Менюто съдържаше авторски ястия, които обединяваха прости съставки с рустикална презентация, създавайки усещане за оригиналност и устойчивост.

the-last-of-us-exclusive-premiere
the-last-of-us-exclusive-premiere
the-last-of-us-exclusive-premiere

Партньорите ни от водка Абсолют бяха подготвили ексклузивни тематични коктейли.

Какво постигнахмеv

the-last-of-us-exclusive-premiere

Усилията ни да оживим премиерата на Последните оцелели пожънаха голям успех. Благодарение на широкото медийно покритие в социалните мрежи, медийни канали и в профилите на инфлуенсъри, успешно разпространихме новината за новия сериал на HBO Max стрийминг платформата.

the-last-of-us-exclusive-premiere

Събитието спомогна за генерирането на органични публикации и съдържание от повече от 100 инстаграм инфуенсъри, журналисти и партньори на Warner Bros. Discovery. Така „Последните оцелели“ предизвика голям интерес сред широката аудитория у нас.