Warner Bros. Discovery
12/01/2023
Американският пост-апокалиптичен телевизионен сериал „Последните оцелели“, базиран на високо оценената видео игра, създадена от Naughty Dog, впечатлява публиката със завладяваща история и звезден актьорски състав.
Заедно с Warner Bros. Discovery разработихме единственo по рода си премиерно събитие, с което потопихме гостите в страховито красивия и криещ опасности свят на „Последните оцелели“.
Едно от основните предизвикателства бе ограниченото пространство, на което трябваше да разположим няколко инсталации, кътове за снимки и 200 гости. Организацията на премиерната локация трябваше не само да впечатли гостите, но и да оправдае очакванията на заклетите фенове на играта.
Приключението започваше още на входа на киното. За да стигнат до коктейла, гостите трябваше да преминат през тъмен тунел, на края на който се откриваше пост-апокалиптичният свят на „Последните оцелели“. Атмосфера бе специално създадена така че да пренесе гостите в опустошения от заразна инфекция свят, в който оцеляването е на първо място.
Сред основните акценти бе кът за снимки, състоящ се от 10 х 2,5 метрова стена, допълнена от триизмерен декор. В допълнение пресъздадохме визии от сериала, които дадоха възможност на гостите запечатат снимки в духа и темата на сериала.
За да засилим ефекта от преживяването, гостите бяха поканени в тайна база на Светулките, оборудвана с радио комуникационен център. Възможността да се докоснат от обекти, част от света на „Последните оцелели“ направи премиерата още по-вълнуващо преживяване.
Менюто съдържаше авторски ястия, които обединяваха прости съставки с рустикална презентация, създавайки усещане за оригиналност и устойчивост.
Партньорите ни от водка Абсолют бяха подготвили ексклузивни тематични коктейли.
Усилията ни да оживим премиерата на Последните оцелели пожънаха голям успех. Благодарение на широкото медийно покритие в социалните мрежи, медийни канали и в профилите на инфлуенсъри, успешно разпространихме новината за новия сериал на HBO Max стрийминг платформата.
Събитието спомогна за генерирането на органични публикации и съдържание от повече от 100 инстаграм инфуенсъри, журналисти и партньори на Warner Bros. Discovery. Така „Последните оцелели“ предизвика голям интерес сред широката аудитория у нас.