Warner Bros. Discovery
18/08/2022
На 18 Август 2022 в емблематичната Национална галерия Квадрат 500, 150 инфлуенсъри и журналисти от най-големите български медии бяха поканени за частно излъчване на първия епизод на Домът на дракона, само 4 дни преди премиерата В ПЛАТФОРМАТА HBO MAX.
За изпълнението на ексклузивното събитие в София, превърнахме градината на галерия Квадрат 500 в замъкa „Westeros“. Осветихме стените на галерията с прожектори, позиционирахме тематичен брандинг, бар, кътове за снимки и машини-игри за подаръци, на които гостите имаха възможността да играят за специални HBO продукти и бира с лимитирано издание. За прожектирането на специалния пилотен епизод от „Домът на дракона“, инсталирахме екран с внушителните размери 10 на 6 м.
Гостите имаха възможността да играят за лимитирано издание бира и HBO Max мърчъндайз.
Повече от 90% от гостите споделиха присъствието си на събитието в своите профили в социалните мрежи, отбелязвайки HBO Max България. Средният акумулиран рийч достична повече от 1 милион, което популяризира официалната премиера на платофрмата. Благодарение на ексклузивната премиера, бяха генерирани многобройни ПР статии, постове и сторита от различни известни личности и местни инфлуенсъри. Освен това, успяхме да привлечем любопитството и на случайни минувачи.
Проектът, който нарекохме „Драконовия череп” бе одостоен със сребрo в категорията „Специално събитие или лансиране“ на престижните „Bright awards”, организирани от БАПРА: Българската асоциация на ПР агенциите. Това признание затвърди успеха на кампанията и утвърди подхода на ангажиране на аудитории посредством създаване неповторими бранд преживявания.
Изказваме специалните си благодарности към екипа на HBO Max България за доверието, което ни гласуваха и сме развълнувани, че сме успели да допринесем за успешното представянето на „Домът на дракона” на платформата.